X

اخبار و رویدادهای مرکز خدمات درمان شناختی رفتاری سگال

مدیر سایت

دوره آموزشی درمان شناختی رفتاری اختلالات شخصیت

ویژه دانشجویان و دانش آموختگان روانشناسی بالینی، روانپزشکی و مشاوره 1399 مجدداً در مرکز سگال برگزار خواهد شد.

با نام و یاد خداوند بخشایشگر مهربان

دوره آموزشی درمان شناختی رفتاری اختلالات شخصیت، ویژه دانشجویان و دانش آموختگان روانشناسی بالینی، روانپزشکی و مشاوره 1399 مجدداً در مرکز سگال برگزار خواهد شد.

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی سگال، با هدف ارتقاء سطح علمي و عملي دانشجويان و دانش‏‌آموختگان رشته‌‏های حوزه‌ی بهداشت روان، در استفاده كاربردی از درمان‌ شناختی‌رفتاری، یک برنامه آموزش دو روزه درمان شناختی رفتاری اختلالات شخصیت را در  سال 1399 برگزار خواهد کرد. مدرسین دوره خانم­‌ها دکتر لادن فتی و دکتر فرشته موتابی هستند. با توجه به شیوع بیماری ویروسی، به منظور رعایت قوانین قرنطینه، این کارگاه به­‌شکل آنلاین برگزار خواهد شد. شایان ذکر است که کلیه تدابیر لازم برای بهترین ارائه آنلاین ممکن اندیشیده شده است. بدیهی است که درصورت تغییر شرایط بهداشتی، کارگاه علاوه بر حالت آنلاین به شکل حضوری نیز برگزار خواهد شد. به­‌منظور تسهیل حضور مخاطبانی که درطور هفته به کار یا تحصیل اشتغال دارند، این دوره دو هفته پیاپی عصر روزهای چهارشنبه و صبح روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

 

تاریخ برگزاری دوره:

چهارشنبه 24 دی از ساعت 14 تا 20

پنجشنبه 25 دی از ساعت 8 تا 14

جمعه 26 دی از ساعت 8 تا 14

چهارشنبه 1 بهمن از ساعت 14 تا 20

پنجشنبه 2 بهمن از ساعت 8 تا 14

جمعه 3 بهمن از ساعت 8 تا 14

 

قواعد شرکت در دوره

  • این دوره مختص کسانی است که قبلاً در دوره‌­های مقدماتی درمان شناختی رفتاری شرکت کرده‌­اند. مباحث پایه در این کارگاه تکرار نخواهند شد.
  • درصورتی­که افرادی که برای شرکت در دوره با آنها تماس گرفته می‌­شود تا زمانی که برای آنها تعیین شده‌­است، ثبت نام قطعی را انجام ندهند، با سایر افراد لیست انتظار تماس گرفته خواهد شد.
  • گواهی دوره صرفاً از سوی مرکز سگال صادر خواهد شد.
  • موعد ثبت­نام نهایی براساس هماهنگی تلفنی با شماره 09193607610 خواهد بود.
Print
2490 رتبه بندی این مطلب:
3/7
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

آدرس جدید مرکز

مرکز سگال از اول اسفند ۱۳۹۸ در آدرس جدید مستقر شده است.

آدرس: میدان آرژانتین ابتدای خیابان بخارست (احمدقصیر) کوچه ۱۷ پلاک ۱۸ طبقه آخر

 تلفن‌های تماس:

۰۲۱۸۸۱۰۰۳۵3

۰۲۱۸۸۱۰۰۳۵4

درباره سگال

"درمان­‌های شناختی رفتاری" مجموعه­‌ای از نظریه­‌ها و یا مدل­‌های مداخلات روانشناختی هستند که وجه مشترک تمامی آنها مبتنی بر شواهد علمی بودن، پژوهش محوری و دغدغه افکار، رفتار و هیجان­‌ها را داشتن است. تمام تلاش ما براین است که از چارچوب مداخلات علمی بیرون نرویم. درمانگران و مشاوران ما همه در این مکتب تعلیم دیده و فعالیت می­‌کنند...

>> درباره سگال